I dag på dansk

På en dansk aften passer kun hotdogs.

Kongeriget Danmark

Kongeriget Danmark

Så hurtigt køber du brød og pølser, ketchup, remulade og sennep, løg og agurker.

Du bringer vand til at koge og derefter skal du tage vandet tilbage fra komfur. Den pølser kommer nu i det varme vand for ti minutter. Brødet kommer på 170 grader i ovnen også for ti minutter.

Hotdog

Hotdog

Så kan du skiver brødet og indsætter pølser. Tilføj kommer ketchup, remulade og sennep, løg og agurker. Færdig.

Der er fejl men jeg snakker kun lidt dansk.

Dieser Beitrag wurde unter Hauptseite abgelegt und mit , verschlagwortet. Setze ein Lesezeichen auf den Permalink.

2 Antworten zu I dag på dansk

  1. Lonari schreibt:

    Nej vad roligt, jag visste ju inte att du pratar danska!
    Det ser iallafall jättegott ut. Det skulle jag också vilja smaska nu!

  2. Mart schreibt:

    Mums, dansk pølse!

Kommentar verfassen

